Barwy Życia Czarnej Kobiety

Fragmenty obrazu Czarna Kobieta i Barwy Życia w czasie tworzenia, całość na końcu 🙂

kolory włosów czarnej kobiety, fragm 007 kolory włosów czarnej kobiety, fragm  006

Skąd czarna kobieta? A pojawiała się się u mnie, już z rok temu się zaczęło od fotografii. ( zdjęcia z netu, nie znam autora )czarna kobieta,net,  kobieta i woda i kula,net

Obraz Marty Brodowskiej ( ma stronę z biżuterią Nature’s Imagination- The Enchanted Stone )

czarna kobieta,net,Marta Brodowska

Spontaniczne spotkanie w czasie podróży świadomości:

„W tym roku przebywając we własnej Krainie Marzeń na pewnej łące przybyła kobieta czarna, cząstka mnie która potrzebowała bardzo dużo miłości, była wyczerpana na skraju życia i śmierci. Nie wiedziałam co spowodowało ten stan, ale poprosiła mnie bym ją pokolorowała. Bym ubrała ją w barwy jak ubranie i wlała w nią kolory jak w dzban by się nimi wypełniła. Od tej pory tak się działo, stąd więcej zwracania uwagę na tęcze i barwy.” ( wiosna 2014)

Dopiero dwa tygodnie przyszło czemu umierała. Otrzymałam przekaz od pewnej osoby który poczułam całą sobą, poczułam sercem  mocno, nie do opisania jak wiele się zadziało wtedy we mnie. To była moja odpowiedź na pytanie o którą poprosiłam: Jak narodzić się dla siebie ?. W skrócie że byłam na pustyni owinięta w kokon z materiału i patrzyłam tylko przez otworki na oczy jak jestem ukamionowana przez mężczyzn. Innym razem też pustynia i mężczyźni i brutalny gwałt. Tylko dlatego że byłam hermafrodytą, która wiedziała i widziała więcej niż inni, bo miałam dar. Ale byłam w ciele kobiety zbyt słaba by sie obronić przez mężczyznami, jako mężczyzna radziłam sobie lepiej. Być może nawet z rodziny i nawet spotkałam wszystkich oprawców w tym życiu. To naprawdę było mega mocne doświadczenie. I nie można inaczej niż pozwolić sobie na przyjęcie tego, przeżycie i uzdrawianie… uzdrawiania przez ukochanie i umiłowanie… uzdrawianie  przez akceptację, przyjmowanie odpowiedzialności… uzdrawianie przez uwolnienie tego z ciała i duszy… uzdrowienie tego przez Wybaczanie. Wybaczać z Miłością do głębi z całej swej duszy, bo to jedyna droga by  iść ku Nowemu bez powrotu do starych powiązań.

Jedyne co teraz mogę zrobić w Obronie swego życia Teraz to dać Sobie Życie. W maju pisałam „Umrzeć dla Świata. Narodzić się dla Siebie.” Tak też czynię Pozwalam się Narodzić dla Samej Siebie. Ten obraz jest tego wyrazem, wyrazem Miłości dla Czarnych korzeni, dla mego istnienia w tej postaci. Odżywiam ją, karmię tym o co mnie prosiła barwami, kolorami. Daję jej życie ofiarowując tym samym sobie Dar Życia bo teraz Jestem dla niej źródłem istnienia jak i dla siebie ❤ .

Medytacja Nów Lipiec:

W lipcu w czasie nowiu medytowałam sobie , tematem był powrót do korzeni. I pojawiła się  Czarna Kobieta: „Nów podróż w medytacji: powrót do mego źródła- Dzika i mądra Czarna Kobieta- spotkanie u mego źródła, u korzeni. Byłam z Wami… do mnie powróciła postać która już bywała u mnie czyli Czarna Kobieta, piękna i pełna dzikiej mocy Afryki- uosabiała powrót do źródeł. Przekazywała przez dłonie i serce przesłania dla mnie. I powrócił obraz miłości a w tym obecności dwojga ludzi- a może animy i animusa obdarzających się szczerym pierwotnym uczuciem płynącym z głębi serca, duszy- z ducha. Dziękuję Mario Moonset i Wszyscy biorący udział. Jak weszłam przywitałam się z Wami, zobaczyłam krąg trzymający się za dłonie gdzie swobodnie przepływa miłość. A potem wyruszyłam w podróż do źródła swego domu swego.”

 

 Mój obraz o barwach życia , przypomniał mi o nim przyjaciel:

„Słoneczne centrum. Połączenie
Pomaga w pracy z aspektami siebie, na odnalezieniu harmonii połączenia i bycia całością.
Cztery aspekty: ciało, emocje, myśl- idea, świadomość połączone jednym wspólnym elementem. To źródełko słoneczne przenikające się z każdym z aspektów i tworzy środek złączonych obrazów. Lecz na każdym z obrazków jest jeszcze jeden element wspólny, czarne kropeczki. Jestem światłem , Jestem wieloma kolorami i Jestem wszystkimi barwami w czarnej kropli. To jak w kropla oceanu, jest w oceanie ale i w niej jest ocean.” Obraz z 2012 r.

obraz słońce, 4 części kwiaty, motyl, spirale, źródło 3126

TĘCZA

♥ Niech tęcza w moi sercu się rozkręci aż po koniuszki tańczących stóp wedle rytmu tęczowego serca…

rąk płynących wedle melodii tęczowego serca we wszystkim co robię…

dłoni przez które do pędzla wlewa się cała paleta barw uwolniona na płótnie jak fontanna…

włosów rozwianych gdzie wpleciona tęcza połyskuje myślami wielobarwnymi.

Jestem fontanną tęczowych barw zrodzonych w kosmosie mego serca

a co serce wyśpiewa wyobraźnia stworzy ♥

Anilalah Eu-lalia 18.08.2014

PRZESŁANIE DO OBRAZU CZARNEJ KOBIETY

Barwy Życia
Wzywam swoją wolę życia by oddała się we władanie własnych barw życia. Dla odrodzenia się życia pozwalam się dotykać każdej barwie która istnieje we wszechświecie. Budzą się z uśpienia moje barwy które przenika kosmiczna paleta barw wzbogacając je o ożywcze nowe esencje kolorów. Sięgają one aż do korzeni mego istnienia w tej gęstości wirując i odnawiając wszystko. Jestem źródłem z którego bije radość życia jak z fontanny. Jestem przy przy Tobie zawsze, wezwij mnie a zapłonę żywym ogniem barw życia w Twojej aurze. 29.08.2014

Obraz, barwy życia, czarna kobieta włosy  003

3 uwagi do wpisu “Barwy Życia Czarnej Kobiety

Skomentuj

