Obraz Kobieta z oceanem wód i kosmosu. Sygnatura Duszy i sygnał.

Wyłonienie sygnatury duszy

Poczułam sercem że Jestem tym. Jestem energią kobiecą połączoną z oceanem wód i oceanem kosmosu… otwieram się na wołanie gwiazd. Połączona ze swoją Istotą dotykam gwiezdnych dusz miłujących światło i życie na ziemi, słyszę ich dźwięk i widzę ich światy. Odkrywam własne gwiezdne pochodzenie i oddaję się swemu duchowi aby mnie prowadził. W oceanie życia istnieje mój własny unikalny wzór który teraz staje się jawny i w pełni zrozumiały, moje pochodzenie staje się darem wypełniającym życie w Teraz zgodnie z własną legendą.
Sygnał mojej otwartości dla poznania gwiezdnego mego pochodzenia.

Kobieta kobita w oceanie wód i kosmosu , przemalowana  003

 

Zainspirował mnie obraz z netu, niestety nie znam autora kobieta i przestrzeń kolorowa do wypłenienia s

 

 

 

Skomentuj

