Błękit Gwiazd- poezja

Kosmicznie – zainspirowało mnie zdjęcie Plejad u znajomego ale zaczęłam poszukiwać innego, coś wew. mnie prowadziło aż znalazłam to:

plejady, kosmos

Błękit Gwiazd

Rozbłyskuje we mnie błękit gwiazd,

roztapia wszelkie wątpliwości

by kosmos na ziemię zaprosić…

blaskiem gwiazd rozbłysnąć w sobie

płonąć błękitną poświatą ognia swego przeznaczenia…

światło gwiazd rozbłyskując

rozbrzmiewa śpiewem w całym mym wszechświecie,

wibracją miłości pojednania ze sobą…

słyszę i czuję rozbłysk każdej gwiazdy narodzonej do życia

w mej wszechistności w ciszy swego życia,

w zupełnym spokoju Ducha.

Anilalah Eu-lalia 28.11.2014

Więc przedstawię swój kosmiczny obrazek, który bardzo lubię choć ma inny wspaniały dom w niebieskościach które mocno poruszają moją duszę.

Ptak kosmosu
Ptak kosmosu
3 uwagi do wpisu “Błękit Gwiazd- poezja

Skomentuj

