Wilk- obraz gwiaździstej istoty.

Jeszcze echo pełni we mnie gra. Ale to była pełnia pełna niezwykłości, ten dzień był najbardziej szczególnym dniem dla mnie ze względu na ruch i przeżycia. Bal z dziećmi, tańce i bycie w dziecięcej radości i występ zespołów grających na bębnach, powiew Afryki z muzyce i tańcach. Do dziś we mnie brzmią rytmy Ziemi ale i nieba.

Wilk- biały wilk z moich snów- Elijana…

Wilk, ziemska istota, jego dzika natura przypomina o tym, by kobiety przypomniały sobie swoją „pierwotność”- swoją wolność i Pełnię Bycia Sobą, Kobiecością w Pełni ( mężczyźni również wszak mają pierwiastek żeński w sobie 😀 ). Ale jest tak bardzo połączona z kosmosem i tym co tajemnicze i nieziemskie. Pomyślałam że Wilk to jedyne zwierzę tak śpiewające do księżyca, tak czujące energię pełni. Może ta istota rozumie przez to głębiej Kobiecość, jej rolę na ziemi? Wilk posiadł mądrość Słońca i Księżyca, kobiecości i męskości i jako nauczyciel może ją przekazać :D- tak do mnie przyszło. Może to połączenie słońca i jego odbitego światła w księżycu daje mu moc wychodzenia poza iluzje, poza urojenia, poza ziemskie ograniczenia a. Pokazuje drogę jak dojść do prawdy przechodząc przez iluzję jak przez wodę, która odzwierciedla ziemskie nasze poznawanie życia na Ziemi. Prowadzi poza wodę do poznania ścieżki ku naradzaniu życia w prawdzie, poza życiem w iluzji- matrixie…

Wilk – Istota ziemska a jednak gwiaździsta również, Przyjaciel w wędrówce, niestrudzony towarzysz i opiekun wtedy kiedy ja nie mogę być jego opiekunem.

wilk biały, obraz, malowany  027

Teraz mam specyficzny czas, wiele się zadziało… wymalowałam czerwoną czakrę ale niekoniecznie ona jest tylko czakrą- żeńska energia do mnie przemawia. Namalowanie Wilka było wew. wezwaniem, odpowiedziałam na ten zew gdyż On szedł ze mną w „ciemności samotności” – w tym oddzieleniu zmierzyłam się z tym, co mnie ograniczało sama ze sobą, w ciszy swego serca, bez ludzi, bez mówienia o tym z nikim… weszłam we wzorzec i myślałam że się rozpadnę lecz wola moja pozwoliła mi przyjąć prawdę o sobie, siła serca ukochała a moc miłości pomogła go zmienić. Wilk był przy mnie, wzorki wypłynęły ze mnie i choć gwiazdą się zasugerowałam od kogoś to i tak wymalowałam w swoim stylu. Czuwał nocą nad snami, był w dzień blisko milczący lecz obecny poza słowami… wniósł wiedzę a ja ją zawarłam w obrazie. I będę odkrywać z czasem więcej.

05.03.2015

Wiesz czasem jest dobrze w samotności mierzyć się z lękiem, przed samotnością i rozłąką właśnie żeby uleczyć tę straszną przepaść bólu we mnie, uzdrowić. Wilk jest tym, który mi mówi, że dobrze być ze sobą samą i czuć miłość do siebie i wszystkich chwil, kiedy był we mnie dramat rozłączenia. Temat jest u mnie na tapecie- odkryłam że to się łączy. Dlatego bycie naprawdę se sobą, dokonywanie wyborów odosobnienia, bycia w ciszy bez kontaktów, bez spotkań, zajęcie się zwykłymi czynnościami i przebywanie w sobie jest chwilą, kiedy przełamuję się lęki i bariery. Kiedy wyciszam emocje, układam się ze sobą i zaczynam akceptować życie, jakim jest. Następuje wyrównanie przepływającej we mnie emocji, pojawiają się uczucia równowagi, spokoju, stabilizacji bez względu na to, co się dzieje. Powstaje wew. poczucie bliskości i spokoju, bez walki pojawia się pokój który roznosi się po całym ciele i duszy. Anecia

3 uwagi do wpisu “Wilk- obraz gwiaździstej istoty.

  1. Twój wilk jest niesamowity:) połączenie białego z niebieskim wyszło pięknie:-) życzę abyś niegdy nie czuła się samotna ale przecież jest przy Tobie ten biały opiekun:-)

    1. Jest, kocham go choć hihih patrząc myślę sobie jaki on słodki i taki do liska podobny a miał być taaaki wilczy hihi 😉 🙂 Ma znaczenie bo teraz znowu coś odkryłam nowego w sobie, następną rzecz potrzebującą uwolnienia i coś znowu mi się poszerzyło 🙂 ❤ Wiele serdeczności i wdzięczności ❤

Skomentuj

