Lady Amethyst – obraz i minerały

Archaii siódmego promienia Lady Amethyst – z Wdzięcznością i Miłością dla Ciebie Piękna Istoto ❤ Lady Amethyst , Ta która pomaga w Przemianie- motyl na piersi i w dążeniu do wolności- dla mnie koliber. Przemiana czyli dotknięcie wzorców, przemiana- zobaczenie prawdy o sobie. I to poszerza świadomość czym jest życie, czym jestem Tu na Ziemi… czym jest Bycie w swej Prawdzie i jak uwalniając się z przez przemianę poczuć Wolność, wolność od wzorców i tego co nie pozwala być szczęśliwą Istotą na Ziemi. Lady Amethyst wspiera w tym w iście piękny kobiecy sposób, z prawdziwą czułością aby zmiany dokonały się we właściwy sposób.

Ametystowa energia pozwala w chwili gdy człowiek upada i zaczyna tracić wiarę i siły w siebie i życie zachęca do uważności, do wejścia w ból aby tam zrobić oczyszczanie fioletowym płomieniem. Otula by poczuć że mogę to zrobić bo to ja zarządzam swoimi myślami, ja też mogę je odmienić pomimo wew. oporu czy lęku. Ona przywołuje cicho i miękko by się nie poddawać i przestać się osądzać oraz umniejszać swoje czyny i samego siebie lecz spojrzeć na siebie prawdziwym duchowym okiem zostawiając małe Ja za drzwiami. Cały czas jest przy mnie na mojej ścieżce przesyłając do serca promień rozniecający pragnienie w dążeniu do przemiany życia aby uwolnić skrzydła swego ducha. Jest i pomoże jeśli jest intencja zmiany, jeśli jest gotowość wejścia na ścieżkę i ufność, gdzie samemu trzeba zrobić wiele dla Siebie. Ozy stają się ślepe i uszy głuche a to, co we wnętrzu zaczyna przemawiać swym prawdziwym głosem, bo tylko brak miłości powoduje oddzielenie i cierpienie a odnaleźć ją mogę tylko w sobie, w kontakcie z uczuciami, z własnym sercem i Duchem.

Ametystowa Lady z sercem Motylka i Koliberkiem wyfruwającym z dłoni na wolność wnosi piękno w każdą zmianę, ozdabia delikatnością i ukazuje że nawet w Przemianie mimo trudu można być godnym, szlachetnym, być po prostu pięknym. Pozwala dostrzegać to co ważne a ukryte w detalach życia. Zawsze nosimy w sobie źródło i możemy do niego sięgnąć lekko jak ptak i napić się nektaru życia. Wszystkiego Dobrego Kochane Motylki. Anilalah Eu-lalia

Lady Amethyst, fioletowa kobieta obraz koliber, motyl 001

Z miłości do Ametystów za wszelkie dobro namalowałam też ten obraz również, bo Ci Przyjaciele wiernie mnie wspierali, inspirowali i zagrzewali by cały czas nieustannie rozwijać się i przemieniać. Wiem że mam w aurze ten kolor dzięki Karolinie. Wiem i czuję jego obecność.

Mandala ułożona 1o.12.2014

Zaczarowały mnie znowu Ametysty, ich barwa niezwykłej głębi.
Nigdy nie przemówiły słowem do mnie lecz przemawiały poza uchem wprost do serca. Ile wysiłku włożyłam w rozpalenie fioletowego płomienia tyle mi oddały a nawet więcej pomiędzy słowami. Przemawiały obecnością swą, działały tak aby nauczyć się czuć, czuć siłę filetowej ametystowej barwy sięgającej aż do korzeni, aż do atomu z którego siebie stworzyłam. Uczyły ufności we własne siły i tego, by przestać się bać, bronić przed tym co mogą dobrego zrobić. Rozmawiałam z nimi przez dotyk dłoni, przykładałam do serca ale one nie tam chciały być. One wskazywały gdzie je położyć, jak na nie patrzeć. Więc patrzyłam jak światło słońca rozbłyskuje w kamieniu o transparentnej barwie, jak ukazuje inne światy, budzi marzenia i każdą blokadę pomaga usuwać by je zrealizować. Zezwalać temu światłu przenikać całe swe istnienie jak światło słońca przenikało minerał. To stało się łatwiejsze niż można było sobie wyobrazić, wysiłek by utrzymać filetowe światło jest bardzo pięknym i wspaniałym darem złożonym sobie samemu.
” Anilalah Eu-lalia 12.12.2014

ametysty, mandala, dla L. Amethyst, mienrały 036

ametyst, pierścień, minerał, biżu 042
Ametyst w pierścieniu

ametyst jasny z domieszką, słońce, mainerały 021

1 Odsłony: Ametyst "bratnia dusza"
1 Odsłony: Ametyst „bratnia dusza”
2 Ametyst o imieniu "Mądry "
2 Ametyst o imieniu „Mądry „
2 Ametyst "bratnia dusza"
2 Ametyst „bratnia dusza”
Ametyst "Płomień"
Ametyst „Płomień”
3 Ametyst o imieniu "Mądry "
3 Ametyst o imieniu „Mądry „
9 Ametyst "bratnia dusza"
9 Ametyst „bratnia dusza”
7 Ametyst "bratnia dusza"
7 Ametyst „bratnia dusza”
Ametyst
Ametyst

ametyst jasny z domieszką, słońce, mainerały 021

3 Ametyst "bratnia dusza"
3 Ametyst „bratnia dusza”
4 Ametyst o imieniu "Mądry "
4 Ametyst o imieniu „Mądry „

Zapisz

Skomentuj

