Spotkanie z Przyjaciółką Dziką Różą, poezja

dzika róża, owoc czerwony, śnieg, rośliny   060

Spotkanie z Przyjaciółką Dziką Różą

Dzika róża znowu mnie zwołała
Zobacz jakie piękne mam owoce,
jeszcze czerwienią się pod śniegiem
pytając jak to jest z moimi owocami ?
Nawet jeśli zima nadchodzi z ciemnością
Twoje światło płonie, podgrzewaj się
tym co zebrałaś, swoimi plonami
bo ciemność pozwala dostrzec to co bliżej
jest nas ale w słońcu nie było widać.
Niech zimno Ci nie straszne, w nostalgii
nie opływaj zbyt długo, przywołaj piękne chwile
Latem różanymi  różami zakwitłam
i okazałaś mi radość i wdzięczność za ten cud
którymi teraz podzielisz się z innymi.
W tej subtelnej barwie się zanurz gdy smutek
zbyt mocno szarościami maluje Twe chwile
przywołując piękno naszego połączenia
gdy serce wzruszone zabiło mocniej
unosząc w zachwycie wysoko duszę.
Kochasz mnie tak samo teraz, gdy nie mam
już kwiecia, gdy opadły liści i mróz ściska
a śnieg biały jak pierzynką owoce moje okrywa.
Tę samą poczułaś miłość, wzruszenie
rozjaśniające me oblicze uśmiechem.
W oczach znowu pojawiło się światło
i już lżej na sercu, już lekkość jak balsam
tuli mnie całą gorąco z czułością,
już rozmyły się bóle i ciężkości
wzniesione ku miłości, objawione oku
prawdy i wolnością namaszczone znikło
w całym oceanie obecności mej  Miłości.
Jestem wdzięczna kochana Przyjaciółko ❤

Zdjęcia są tej jednej Dzikiej Róży

owoce dzikiej róży, rośliny,śnieg  057

Rosliny kwiaty, róża dzika różowa, zielone 003 dzika róża , kwiaty, liście rośl ziel,  040

Rosliny kwiaty, różowa róża, ziel  008 Rosliny ziel, łąka, biedronka owad  004 różowa róża, ziel rośliny, pąk i 006

Jedna uwaga do wpisu “Spotkanie z Przyjaciółką Dziką Różą, poezja

Skomentuj

