SŁOŃCE złocisty blask dnia 12.12.2014- wierszem zapisane

serce złote, energie
Z internetu

Na Dziś Słońca blask, swym ogniem solarne słońce we mnie świeci swym blaskiem, spływa na mnie złocisty pył Niech ogień płonie jasnym blaskiem we mnie, niech płonie przemienieniem, odrodzeniem w światłości dnia we wszystkim czym solarne słońce jest we mnie Puszczam wszelkie sploty odwracając twarz ku swemu obliczu w które się zanurzam honorując własne odczucia płynące z ciała i w tym odnajdując obfitość . Decyduję się na prawdziwe widzenie tego, kim jestem! Wprowadzam z Miłością harmonię do swego ciała i w uczucia otwierając się na akceptację siebie, na wyjście ku spełnieniu marzeń w świecie w którym żyję, który stwarzam. Anilalah Eu-lalia 12.12.2014

serce, słoneczne a
Z internetu
kobieta ptak feniks słońce
Z internetu
lew oczy
Z internetu
pustynia lampa aladyna karawana
Z internetu

Czarodziejska Lampa Marzeń

Lampa gdzie tkwi moja moc kreacji do realizacji.
Lampa czeka tylko na marzenia do spełnienia.
Lampa z radością będzie je gromadzić
a Duch w swoim czasie ochoczo realizować.
Lampa to nośnik mojej fantazji
zachęcającej do nieustannego
wychodzenia poza granice wyobraźni.
Anilalah Eu-lalia 12.12.2014

lamapa aladyna z dymem
Z internetu
miodowa, złota woda , ptak lecący
Z internetu
pustynia, piasek, słońce
Z internetu
pustynia, oczy kobiety, piasek góry
Z internetu

„Złocisty ślad Słońca”

Ścieżkami pustyni znaczonej śladem słońca
przeszłam przez ciemność a ona stała się darem
podtrzymującym podróż ścieżką wybraną.
Na dnie serca nadzieja z wiarą razem
podtrzymują ogień który płonie w drodze.
Przez bramę przejścia przeszłam
i stojąc u bram bram miasta
w bursztynowym świetle migoczącym
zapraszają świątynie w swe święte progi
na odpoczynek i pokarm duchowy.
Przystań w mej podróży wydaje się być
mej duszy znana, ona mnie tu przywiodła
dla rozpoznania nie tylko we śnie
lecz całą sobą bym weszła w tę przestrzeń
nim podążę dalej ścieżką słońca
śladem złotego pyłu znaczoną.
Anilalah Eu-lalia 12.12.2014

złote miasto, świątynie, człowiek ,dziecko
Z internetu
3 uwagi do wpisu “SŁOŃCE złocisty blask dnia 12.12.2014- wierszem zapisane

Skomentuj

