Siła Marzeń Serca

Siła Serca, Art. Anilalah 2012

24, słówko od serca 1

„Siła serca nie podlega prawom wymyślonym przez ludzi” – te słowa u Aliny  (słowa ze strony Tu i Teraz)  zainspirowały mnie do napisania tych słów w komentarzu u niej i teraz u siebie na blogu.

magiczny dziewczynak ważka las drzewo smok, dziewczynka, jajo fanta

Potwierdza to moje doświadczenia, siła intencji jest potężna a odkryłam to kiedy zachwyciłam się obrazkami, takimi magicznymi dwa lata temu. Dotyczyły świata fantazji i magii a Tolkien ponad 20 lat temu rozbudził te marzenia tylko uważałam że tak może być w takich książkach ( Władca Pierścienia była pierwszą książką Tolkiena i pierwszą z cyklu fantazy która zmieniła moje życie). Zaczęłam zbierać obrazki marząc na potęgę i przypominać sobie marzenia z przed lat… potem zaczęłam pisać spontanicznie do obrazków rozbudzając swoją fantazję- znowu powrócił dar pisania po latach… a po dwóch latach mogę powiedzieć że te wolne, lekkie marzenia pobudzone przez obrazki, zapisane słowem zaczęły spełniać! Były wolne bo zrodziła je siła marzeń i moc uczuć jakie wzbudziły w sercu a potem zostawione, ewentualnie dokładałam nowe… i te się niewiarygodnie spełniły, te wyczekiwane nie bardzo albo z trudem. Powiem że to jest potężna magia ale ma swoje prawa, musiałam zmierzyć się z największymi blokadami które przeszkadzały mi w ich realizacji, wtedy wyglądało to na koniec świata a teraz na błogosławieństwo. Wysiłek włożony się opłacił. Zaczynam to w sobie układać, uświadamiać sobie jak to jest… a następne wyzwania już pukają do mych drzwi :)))

las, drzewa i twarze w nich, ścieżka pomiędzy, magi f kobieta elfka wróżka, net

Serce twoje Dziękuję , poezja wiersze

Fikletowy Płomień III , Serce i solarne słońce Jedność
Fioletowy Płomień serca, Art. Anilalah

„Siła serca nie podlega prawom wymyślonym przez ludzi”

Serce kobiety wolnej
Serce bez granic, Art.Anilalah

Moje serce , poezja wiersz 2

Siła serca tworzy własne sposoby spełniania marzeń i kreowania rzeczywistości. Chodzi o zrozumienie siebie a w byciu sobą byciem prawdziwym co oznacza często uświadomienie sobie najpierw co jest nieprawdziwe, co jest iluzją stworzoną na potrzeby przeżycia- dla ochrony, dla innych zadowolenia , dla zapomnienia… żeby żyć prawdą trzeba rozpoznać iluzje a to bywa jak mierzenie się Goliatem- małe ja walczy. Bywa że angażujemy do tego świat wokół a świat odpowiada wedle naszych potrzeb, których sobie nie zawsze uświadamiamy. To są też blokady min. stojące do spełnienia niektórych marzeń. Zrozumiałam też, że tylko wchodząc w te iluzje mogę je zmienić… odważne wejście, zobaczenie, uświadomienie i wytrwanie z emocjami które się wtedy rodzą, wybuchają z siłą wulkanu… im większy opór w niezrozumieniu tym większe zmagania aż do stanu, kiedy świat przejmuje pałeczkę i naciska z jeszcze większą siłą… wtedy zrobiłam jedno, pozwoliłam zamilknąć sobie… pozwoliłam sobie patrzeć na swoje zachowania w ciszy swej przestrzeni serca, w domu… pozwoliłam oddalić się  od świata by naprawdę poczuć jak to jest być tylko sam, na sam ze sobą bez rozmów o tym stanie… pozwoliłam sobie żyć dniem codziennym wciąż uważnie wsłuchując się w siebie… zaczęłam rozmawiać ze sobą samą, słuchać, odczuwać jak płyną moje myśli… jak ujawniają się emocje które tak bolą, że aż strach i wtedy Odezwała się moja druga Połowa. Odezwała się się kreatywna siła nie dająca się poddać lecz dopingująca do własnych rozwiązań, do wspierania siebie i dodawania sobie otuchy. Ona oczyszczała chaos myśli kiedy stres i nadmiar emocji odbierały zdrowy rozsądek.

Jesteśmy Ty i ja , kochamy , poezja wiersze

Ona mówiła: zobacz tę prawdę którą byłaś! Zobacz dokładnie i zmień to! Możesz to zrobić! Ty zarządzasz swoim życiem, zobacz co Ci przeszkadza w tym czego się boisz i zmień to! Zobacz co świat Ci pokazuje bez lęku, z odwagą ujrzenia prawdy bez osądzania samej siebie, bez umniejszania swej wartości. Zaprzestań działań, które powodują poczucie winy i odbierają Ci siły. Lustro jest obojętne, ono ukazuje co stworzyłaś w myślach i jak Ciebie to dotknęło, weź za to odpowiedzialność i przejmij ster. Dość oddzielenia czas na powrót do Miłości, do swego serca bo kiedy cierpisz jesteś poza sobą. Kiedy obejmujesz siebie Miłością  jesteś w Domu swym, jesteś Sobą i ukochaj siebie, taką jaką Jesteś.

14.piekno w tobie, wiesz , poezja

W tej ciszy bycia sam na sam ze sobą kiedy udało się rozpuścić blokadę miłością otrzymywałam dalsze wskazówki, niezwykle kreatywne pomysły, podpowiedzi intuicji i wielką radość w sercu a świat odpowiedział. To taka droga do wolności kreowania własnej rzeczywistości dzień po dniu i cieszenie się tym, co mam Teraz. A siła marzeń wciąż działa i niezwykle wspiera w tej drodze odkrywania Nowego życia w mojej Krainie Marzeń Serca. Tutaj słowa pisane z serca i obrazy malowane stają się prawdą mej rzeczywistości, stają się obrazami w które się nie wpatruję tylko lecz odnajduję się w nich,  jestem w ich samym środku biorąc udział w najpiękniejszych magicznych przygodach które sama  zainicjowałam. Jestem bohaterką własnych opowieści gdzie dzieje się prawdziwe życie a jednak pełne czarów i niezwykłości. I jak w życiu przygód moc różnej maści i wagi żeby nie było nudno.

Siła Marzeń to rzeczywistość bez granic rodząca się w sercu u Źródła i sprawia, że z małego ziarenka staje się wielkim obrazem z ziaren posianych przez marzenia. I przestają być płaskimi obrazami poza Nami lecz stają się obrazem życia w którym jesteśmy głównymi bohaterami, bo tak działa poszerzanie, magia i siła intencji.

16, Światło duszy, poezja wiersz,

Jedna uwaga do wpisu “Siła Marzeń Serca

Skomentuj

