Mandala pastelowa

 

Mandala nocą

Dziś namalowałam swoją mandalę, naszkicowałam ją miesiąc temu ale dziś ożywiłam ją barwami. A teraz nocą zapaliłam na niej lotosową świecę.
„Niech ten płomień życia rozpala we mnie boski ogień, który prowadzi do zniknięcia człowieczego umysłu wyłaniając tylko światło ducha, coraz bardziej i bardziej aż do pełni w pełni.Anilalah Eu-lalia 08.12.2015

obrazek kwiat mandal serca dwa past , noc, światła 012

Mandala za dnia

Pastelowa mandala gdzie dwoje staje się i wszystko wokół tchnie subtelnością i kwitnie miłością.

Pastelowa mandala gdzie dwoje staje się i wszystko wokół tchnie subtelnością i kwitnie miłością.

mandala pastelowa para serce lotos 002

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Skomentuj

