Album z nutką kobiecości

Mam jeszcze kilka swoich swoich albumów, wydrukowane własnymi siłami. Są w albumie moje obrazy okraszone własnymi wierszykami. Taki zbiór niewielki ale od serca, z miłością tworzony, moje kochane pierwsze dziecko. Mam nadzieję na więcej, by dzielić się z ludźmi tym, co dla mnie jest ważne, piękne i inspirujące. A to są obrazy, wiersze, zdjęcia, mandale.

2 uwagi do wpisu “Album z nutką kobiecości

    1. Dziękuję 🙂 Na razie kilka sprzedałam, kilka czeka na swoich miłośników. Ale wszystko ma czas i miejsce, zrobię inne książki z tekstami od serca i obrazami malowanymi czy zdjęciami. To początek twórczej podróży, więc przyszły rok pokaże co wymyślę jeszcze 🙂

Skomentuj

