Pełnia grudniowa słońce przebudziła

Muzyka Mantra „I am the Light of the Soul”

„To miejsce jest tylko SNEM…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Przeciwieństwa, porównania, oceny to tylko iluzja…
JA JESTEM ponad to….
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Jestem PEŁNIĄ- to moja prawdziwa natura…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Jestem NIEBEM-to moja prawdziwa natura…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Jestem BŁOGOŚCIĄ– to moja prawdziwa natura…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Jestem NIEWINNOŚCIĄ-to moja prawdziwa natura…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Jestem DELIKATNOŚCIĄ-to moja prawdziwa natura…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Jestem RADOŚCIĄ- to moja prawdziwa natura…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Jestem LEKKOŚCIĄ- to moja prawdziwa natura…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Jestem SPOKOJEM- to moja prawdziwa natura…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
Jestem BEZPIECZEŃSTWEM- to moja prawdziwa natura…
NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.
…dlatego…NALEŻĘ TYLKO DO CIEBIE.”
Shivanandi

W pełni księżyca dziś przywołałam pełnię słońca w sobie. Jak płynęłam stając się przepływem, w pełni oddana duchowi, gdy nawet ciała nie czułam, nie słyszałam, tylko byłam przepływem światła. Oczyma duszy widziałam, serce zapamiętało, dusza szczęśliwa całkiem duchowi w tej chwili oddana. Co zdarzyło się raz powtórzyć się może jeśli pragnienie serca pozostanie silne. Ana14.12.2016

Jedna uwaga do wpisu “Pełnia grudniowa słońce przebudziła

Skomentuj

