Słoneczna śnieżynka obraz na przesilenie

Tak wyszło przy okazji przesilenia samoistnie to słońce 😁
Słonce śnieżynkowe, kwiat życia.
Co się zrodziło w pełni księżyca w sercu, duszy i ciele zaistniało w obrazie, który powstał na ostatnim moim obrazie z jesieni. To dwie prace, które przyniosły pomoc w drodze, którą wybrałam, która była otwieraniem i głęboką piękną transformacją w sobie. Zaniosłam światło tam, gdzie była największa ciemność i tak już zostanie, każdy brak światła czyli brak miłości będę uzupełniać światłem z mego słońca w sercu. Morze w Nowym Roku wreszcie będę mogła malować nie tylko dla siebie ale dla innych, bardzo bym tego chciała.

Słoneczko… słoneczna śnieżynka
W czas pełni księżyca w grudniu poczułam jak słoneczko zaświeca pełnią we mnie. Symbol słońca stał się też śnieżynką, kwiatem życia. Niech świeci w tym najkrótszym dniu w roku jasnym światłem, każdy z nas ma je w sobie.
Wyobrażam sobie, że zapalam je w sobie jak świeczuszkę, patrzę jak z iskierki zmienia się w płomień, w sześć płomieni, sześć ramion gwiazdy śnieżynki… wyobrażam sobie jak się zmienia, jak tworzy piękne kształty, jak żyje, jak ze mną współistnieje… oddycham i uważnie patrzę, jestem w ciszy, bez myśli, bez słów, bez niczego. Staję się swoim słońcem, jestem w nim a on we mnie…………………………….. jestem w tym aż poczuję, żeby zachować swoje słoneczko śnieżynkowe w sercu i wrócić do rzeczywistości. Ana Anilalah 21.12.2106

slonce-sloneczna-sniezynka-obraz-akryl-c04709

slonce-sniezynka-sloneczna-blask-frgm-04710

Przedtem był ten Obraz Intuicyjny w notce

obraz-akryl-przelom-rozmalowanie-sciezka-nowych-mozliwosci-03403

Zapisz

Zapisz

Skomentuj

