Mandala różano-agatowa

Mandala różano- agatowa (16.01.2016)
Połączenie pomarańczu herbacianych róż z niebieskościami agatu i innych minerałów otwarło mi drogę do zabawy w tworzenie. Zimny niebieski ogrzał się przy brzoskwiniowym delikatnym pomarańczu, uspokoił myśli i zmysły… wyciszona posłuchałam swego serca… oddałam się prowadzeniu. Na tej fali radosnego tworzenia ułożyłam wzór „śnieżynkowy” z kwiatów i minerałów w taki sposób, by poczuć że to jest to. Kryształy górskie podkreślają krystaliczność tej „śnieżynki”.

Rozmarzyłam się w niebieskim, który choć zimny daje wyciszenie, jak niebo. A herbaciane róże też niosą ukojenie i refleksję ze szczyptą radości, pobudza witalność tak delikatnie. Czasem kiedy wschodzi słońce albo przy zachodzie niebo pomalowane jest takim pomarańczem.co zawsze przynosi mi pogodę ducha i chęć do oddania się twórczym zamysłom.
Minerały- duży agat niebieski i kryształy górskie, ametysty i niebieskie róże minerały.
Róże przekwitały więc użyłam ich do stworzenia kilku mandal.18.01

mandala-kwiat-roz-pomarancz-krysztal-agat-niebieski-mienral-04983

mandal-agat-niebieski-roza-04976

agat-niebieski-mienraly-mandala-kryszt-fiol-poma-roz-04985

Agat niebieski i kryształek górski z fantomem, duszą kryształu.
Niebieskość agatu wprowadza mnie w nastrój wyciszenia, prowadzi ku nocy, ku niebu które przybiera barwę kosmosu. W tej głębi kolory promienieje maleńki kryształ górski, który skrywa w swoim wnętrzu przepiękną duszę w barwie kremu z zielonymi dodatkami, zjawiskowa postać otulona przez kryształ. Wzmacnia potencjał energetyczny, pomaga w czasie zmian, zwiastuje też przejście na inny poziom, gdzie moje wew. dziecko dojrzało a ja potrafię się nim zaopiekować tak jak Duchowi potrafię oddać się po opiekę z pełną wiarą i on prowadzi mnie.

agat-niebieski-i-krysztal-fantom-szpic-mineral-04980

Agat i mały kryształek z duszą, jak dobrze jest poczuć się w sobie zaopiekowanym i gotowym do dalszych zmian, do przejścia na wyższy poziom tworzenia życia 🙂

agat-niebieski-krysztal-szppic-fantom-04978

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Skomentuj

