Mandala akrylowa. Dżungla, moc życia.

Mandala Dżungla i moc życia

Ta mandala przyniosła mi powrót sił witalnych, podniosła poziom optymizmu i dodała mocy w uzdrowieniu, ponieważ ciało oczyszczało się i alergia dość mocno doskwierała tego roku. Po namalowaniu jej poczułam przełom, naprawdę lepiej się poczułam. Jednak wymalowanie jej było procesem, ponieważ wcześniej robiłam sobie różne zabiegi, pracowałam ze sobą, wspomagałam siebie w procesie zdrowienia. Poczułam któregoś dnia, że czas zacząć ja malować, była dla konkretnej osoby, czekała długo na ten obraz, bo wcześniej nie mogłam jej wymalować. Aż nadszedł właściwy czas, bo jej malowanie wpłynęło pozytywnie i na mnie, w niej jest zawarta moc życia. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam ją stworzyć. I bardzo chciałam się podzielić tym, jak na mnie wpłynęła pozytywnie.

Drzewa, las pełen magii życia, las gdzie żyje pradawna mądrość, gdzie jest wiedza i życie. Łączą się przez wibracje z wodą z lasem dżungli, gdzie kwitną przepiękne intensywne kwiaty. Takie połączenie dwóch różnych miejsc daje piękne owoce pełne magii i mocy życia.

Mandala akryl obraz dżungla i drzewa słowian

Zapisz

Skomentuj

