Mój ocean

Głębia oceanu,woda
Ocean w głębinach
We własnym oceanie zanurzam się bez lęku, pozwalam odpłynąć szumowi chaosu, z radością uwalniam przeszłość, boska miłość chroni mnie i czuję się bezpiecznie i pewnie. Falami napływa pieśń miłości, kołysze, obmywa serce kochane… balans.
Światło Oceanu- woda
Ocean i światło
Obrazki na specjalnym kartonie malowane akrylami od serca w lipcu 2009 roku. Byłam wtedy w ciąży i nauczyłam się pływać mając 38 lat, niesamowite wspomnienia.
Wtedy też miałam sen o tym, jak wchodzę do oceanu pięknymi schodami naturalnie utworzonymi, takie obłe na krawędziach… w pierwszym momencie bałam się ale potem postanowiłam że idę coraz bardziej się zanurzając aż popłynęłam ( a w tamtej chwili nie umiałam pływać w realu) . Płynęłam aż na sam środek oceanu, gdzie była taka ciemno-niebieska głębia, to było najgłębsze miejsce na ziemi, budziło grozę. Będąc nad nią usłyszałam że mam się położyć na plecach i zrobiłam to, lęki odpłynęły, wszelkie lęki, to było tak wyzwalające uczucie. Teraz powracają te wspomnienia z siłą potężną. Wtedy na tej głębi usłyszałam coś jeszcze, zachętę do płynięcia dalej, zostało mi objawione, że ten ocean to nie jest taki wielki, ten największy jest dalej. I zobaczyłam to wszystko w góry, schody i ocean i ciało swoje i cień, który w ten słoneczny dzień dawała chmurka, może to moja świadomość była chmurką na niebie? Okazało się że żeby dopłynąć poza granice tego oceanu trzeba przepłynąć przez zwężenie a tam jest nieograniczony ocean, nieznane wody. I wtedy nie podjęłam tego wyzwania.
Moje pierwsze oddanie tego snu sprzed lat i jego przemiana:
*
Jedność z wodą…, woda D
Jedność z wodą, pierwsze zdjęcie
Jedność z wodą, woda, dusza,sen i wizja
Długo pozostawało w tej formie

Potem znowu się zmieniało

Teraz jest takie

ObrAZ Jedność, diamenty cząstki,  003
Jedność- wprowadza spokój, czystość w przestrzeni

 

Czuję, że teraz mam szansę spełnić to wyzwanie, otworzyć się na prowadzenie tak bardzo, by przepłynąwszy cieśninę wypłynąć ku nowemu mega wielkiemu oceanowi oraz być jednocześnie zanurzona w głębinach, wielowymiarowe działanie,  gdzie tylko nadzieja, wiara i miłość są jedynymi przewodnikami. Tak będzie i tak jest.
Może czas na nowy ocean, może nadejdzie nowe przesłanie? Jestem otwarta ❤
*
Oceany moje
Skomentuj

