Wiosna mokra w lesie w Skorzęcinie nad J. Niegocin

Piękna jest zieleń wiosny, najpiękniejsza 🙂 Białe kwiaty urzekają mnie od dawna pośród zielonego morza traw, taki leśny zaczarowany ogród. Nad Jeziorem wiał wiatr i utworzone fale szumiały, czułam się jak nad morzem a nad morzem często powiewał zimny wiatr, nawet latem. Różowe kwiaty drzew takie piękne w tych kroplach ożywiają uczucia. Spotkałam ptaszki ale tylko Pliszki ustawiają mi się do zdjęć, tutaj szara a niedawno żółta stanęła na mojej drodze, dobre duszki z nich.

Zielona wiosna jezioro

Skomentuj

