Niebo w dni pełni majowej

A było to tak wczoraj,  w środę10.05.2017 :

Świeci słońce i ciepło jest w zakątku chronionym od wiatru. I teraz jednocześnie kropi deszcz, taki majowy delikatny. Siedzę na belce z drzewa ogrzanej słońcem i słucham ptaków i deszczu co kropi i śniegu, co pada też.

I w tej ciszy niebo ukazało swój piękny spektakl, odczuwałam wszelkie zmiany nastroju aury, pozwoliłam przepływać myślom jak chmurkom po niebie, którym pomaga wiatr. A emocje i uczucia płynęły wolne i nieskrępowane z wnętrza wprost ku bramie wolności. Taka cicha rozmowa, bo bez słów ale naprawdę była to mega dyskusja ze światem, ponieważ mogłam obejrzeć co mam w swym wnętrzu, ujrzeć naprawdę i poczuć, jak to jest tworzyć rzeczywistość, że to naprawdę zależy ode mnie.

Zawsze bym chciała by było pięknie ale nie zawsze tak jest, bo w moim wnętrzu też bywa różnie więc materializuje się to w moim życiu, czy mi się podoba czy nie. Czasem mnie to złości, czasem miewam słabsze chwile i wątpię, nawet czuję bezsilność czy strach kiedy świat pokazuje mi różne sytuacje. Pomaga mi wiara, że nawet nieprzyjemne doświadczenie jest szansą na coś nowego a przyjęcie wyzwania jest szansą, że można coś zmienić na lepsze. A czasem przyjmuję „pomocną dłoń”, bo warto prosić o pomoc gdy jest ciężko na sercu.

Tym razem rozmowa z niebem pełna była symboli, które odczytam w swoim czasie. A dotyczy to zmian które zachodzą w moim życiu. Czasem, gdy coś uzdrawiamy następuje pogorszenie zdrowia, tak samo jest kiedy uzdrawiamy rany emocjonalne, właśnie mam taki czas od marca, intensywny. Kiedy patrzę wstecz widzę jak był to twórczy czas, dużo snów ale dużo obrazów powstało, zaczęłam działać w tych sprawach w których był zastój. Wzbudziło się we mnie wiele miłości do siebie samej, akceptacji i zrozumienia. Mimo że bywały chwile prawdy i nie było to miłe czuję te kwantylki miłości  w ciele mimo że odzywają się różne dolegliwości, jednak czuję się o wiele lepiej.  Bo szczęście mogę znaleźć tylko w sobie, ona tam jest, zawsze było tylko trzeba było znaleźć do niego swoją drogę. To szczęście i magię dostrzegam w przRodzie, dostrzegam w niebie, stąd otrzymuję wiele wparcia, nadziei i podpowiedzi.

Twarz o kobiecych ustach cudnie zagląda sobie z nieba na ziemię 🙂

Niebo chmury koło domu 5793

Tutaj gdzie słońce widzę jakieś stworzenie niezwykłe i pod nim jedno serce a z prawej drugie.

niebo chmury serce dwa 774

Tutaj z chmur widzę twarz dziecka, płodu bym rzekła a pod jego podbródkiem skrzydlata ciemniejsza chmurka 🙂 … hmmmm

niebo chmury twarz płodu 5796

Niebo czasem z chmurami tworzy piękny obraz, uwielbiam tak patrzeć wtedy w niebo. Nie zawsze robię zdjęcia, już nie tylko kiedy poczuję potrzebę.

niebo chmury koło domu 05780

Wschód księżyca był piękny tak jak zachód słońca, takie chwile zapowiadają coś niezwykłego w moim życiu.

Niebo pełnia majoowa księżyc 05799

Zachód słońca majowy 5801

zachód słońca mojowy z okna 5805

Skomentuj

