Zjazd Aniołów i Motyli, Agrofarma w Gołaszewie

Miałam możliwość poprowadzić medytację, gdzie po przez wewnętrzne dziecko odnajdowaliśmy swoje Anielskie skrzydła i motyle, które rodziły się w sercu, piękne płynięcie i wspólne podróżowanie. Bo serce mnie prowadziło, podążałam za duchem a dusza się radowała i skrzydła swe rozpostarła do lotu. A sama nie szybowałam, Wy byliście ze mną i to była najpiękniejsza nagroda Z tej medytacji przeszliśmy do działania gdzie każdy mógł twórczo wyrazić swoje odczucia i wizje z medytacji. Moje serce było szczęśliwe bo większość zabrała się od razu do pracy z taką werwą że aż ciarki mnie przechodziły, to prawdziwa radość dla mojego serca i ogromna wdzięczność. Bardzo Wam wszystkim Dziękuję

obraz agrofarma Anioły i motyle 13_n
Zdjęcie koleżanki

Jestem pełna zachwytu i szczęścia, bo ludzie tak chętnie i ochoczo zaczęli malować, na szkicu który uczyniłam tworząc jedno wielkie płótno życia

malowanie agrofarma An 6757

Miejsce gdzie były min. tańce, koncerty dźwięków mis i gongów

wnętrze taniec agrofarma 709

Kilka fotek kwiatów na wozie rosnących

Kilka ujęć z nad stawu

Przepiękna lilia na tle zielonych liści wyrasta jak Droga,

którą serce wskazuje czule że jestem jej Godna

być kobietą tańczącą z księżycem w świetle Serca

życie naradzać sercem łaską w Zachwycie

wdziękiem i pięknem ubrana światłem Rozbłysłam

jak rzeka wezbrałam chwalebnym Uczuciem 

łącząc w sobie ziemskość i wszechświat Rozkwitam

w swej esencji, w swym byciu jak lilia niewinna Miłością

tchnie we mnie swój majestat bym Skruszała

 jej królewskość czule dotknęła mnie w Smutku

gdy byłam małą dziewczynką do Odkrycia

bym teraz życiem wyraziła wszystkie jej Przesłania

Ana Anilalah 29.06.2017

lilia i zielone liście 17

Karty, dwie od prawej to Gabriel, wpiera twórczość szczególnie pisanie, znaczy mam coś z tym zrobić 🙂 .A od lewej A. Haniel- wspiera twórców, jest Aniołem Miłości i piękna.. czcić swoje uczucia, uświęcać miłość w sercu a tym samym mieć czyste uczucia wobec siebie i ukochanego, oczyszczać swoje emocje zmieniając w czyste uczucie

Była medytacja Bogiń i malowanie swej Bogini. Widziałam krople, krople jak diamenciki, żywe krople w kształcie skukni. I pojawiła się na kncu karta Afrodyta, w sukni gdzie były kule kropli. Afrodyta karta bogi Mam nad czym pomyśleć ❤

Teraz uwolnione motyle za pomocą metody Iwonki Mazurek

Niebiesko zielony motyl był dla zabawy i… i zabawa, ciekawe kolory bo granat nigdy nie kojarzył mi się z zabawą ale ostatnio właśnie bardzo to się zmienia, to jeden z kilku moich znaków co do zmiany postrzegania granatu, że może być pełen wolności i radości i wręcz twórczy.

 

Jedna uwaga do wpisu “Zjazd Aniołów i Motyli, Agrofarma w Gołaszewie

  1. Piękny to był czas dla mnie czas. Medytowałam, tańczyłam w kręgu i tworzyłam wspólne obrazy. Najważniejsze było jednak to, że mogłam poznać Cię osobiście, poczuć Twoją energię, która Cię otacza, spojrzeć Ci w oczy i przytulić się do Twojego serca ❤ Anioły i Motyle otaczały mnie inspirując, oczyszczając i prowadząc do NOWEGO. Ana byłaś CUDowna Twoja energia otoczyła mnie z czułością a medytacja zaprowadziła wprost do centrum kreatywności i radości tworzenia ❤ Dziękuję i proszę o jeszcze.

Skomentuj

