Łany zbóż

widok łany zbóż, zboże, pszenica 53

Łany zbóż, zawsze zachwycają. Szczególnie gdy wieją wiatry a łany poruszają się pod jego wpływem jak fale morskie, mnie to mocno porusza. Będąc dzieckiem siedziałam sobie na szczycie wzgórza na żerdzi i patrzyłam na dolinę, dom, las a tuż obok niego na łany zbóż. Wtedy wiał silny wiatr i tak poruszał łanami że wyobraziłam sobie to jako morze… tak mnie zachwycił ten widok że odtąd zawsze gdy widzę jak wiatr porusza łanami zbóż niezwykle się wzruszam. Może dlatego, że pobudza to moją wyobraźnię, niezwykle szybko podnosi nastrój oraz pozwala marzyć.

zboże widok żyto pszenica 146

zboże żyto pszenica 150

Zdjęcia zbóż z ostatnich lat…

2 uwagi do wpisu “Łany zbóż

  1. Piękne polskie lato:) jak powiedziała jedna z blogerek „latem nie trzeba nigdzie wyjeżdżać, w końcu chcemy mieć takie życie, od którego nie potrzebujemy wakacji”. Wystarczy tylko być uważnym by czerpać siłę z tego co dzieje się latem wokół nas:) Link do mojej ukochanej piosenki….tyle magii jest w złotych polach latem:)

    1. Dziękuję za piękną muzykę i słowa bardzo trafne, szczególnie „mieć takie życie, od którego nie potrzebujemy wakacji”. A przyRoda jest kochaną przestrzenią pełną, gdzie odnaleźć można tyle skarbów dla ciała i duszy ❤

Skomentuj

