Taniec motyli

Taniec motyli na dzikich ugorach stał się błogosławieństwem danej chwili, poczułam wdzięczność do Boga, weszłam w stan bez osądzania gdzie tylko wdzięczność królowała. To najprostsza droga do prostoty życia, co uważam za świadome życie. Ta błogosławiona chwila rozproszyła wszelkie wątpliwości przenosząc mnie w stan łaski i w tym stanie powróciłam do codzienności, wtedy wszystkie czynności, kontakty z ludźmi nabierają innego kształtu gdyż patrzy się na życie z innego poziomu. Dlatego warto iść na spacer, pobyć z przyRodą, pooddychać, nacieszyć oko i oczyścić duszę z bagażu bo to pomaga radzić sobie z codziennością. Dla mnie spacer taki to rozmowa z Bogiem, moja święta chwila z Duchem sam na sam. W takiej ciszy wiele się odczuje i usłyszy

Skomentuj

