Głazy Krasnoludów

Powiem tak, piękne są miejsca na ziemi, cudownie jest je zwiedzać zachwycając się ich pięknem lecz zawsze w takich chwilach rodzi się we mnie tęsknota za Polską. Nic na to nie poradzę, że ciągnie mnie do pięknych widoków i miejsc w kraju w którym żyję. W tym życiu wybrałam to miejsce żeby się urodzić i tu żyć.. Że ten kraj ma coś w sobie cennego dla mnie i ja mogę też mogę coś z siebie ofiarować, coś dobrego, pomimo wszystko ❤

Lubię odwiedzać moje kochane miejsce mocy, to Głazy Krasnoludów, Gorzeszowskie skały. Zaraz po powrocie z gorącej Chorwacji cudownie było oddychać lasem, czuć chłodniejsze powiewy wiatru. Zawsze odnajduję taki kawałek tego miejsca, który szczególnie przemawia do mnie, pomaga wrócić do siebie. Tym razem mocno doświadczałam korzeni, tego jak moc korzeni wpływa na stabilność całego drzewa, jaka siła tkwi w rodzie i mądrość z której mogę czerpać, bo to jest piękna wymiana energetyczna. Rodzina fizyczna i rodzina duchowa, obydwie ważne, każda w inny sposób wspomaga moje życie. A brzoza mówiła, bądź cierpliwa dla siebie…

Pierwszy raz w życiu widziałam koziołki zmagające się ze sobą na pięknej łące …

sarny kozły walczą Głazy Krasnoludów 30

Myślałam o wilku i pojawił się pies ale jak wilk wygląda

pies jak wilk Głazy Krasnoludów 701

Czasem człowiek bywa zmartwiony i zmęczony… czasem dobrze jest sobie na o pozwolić, bo to jest dobre dla mnie, dobrze jest być prawdziwym w tym co się czuje, myśli i mówi.

Ana twarz 9737

Chwile ciszy ze sobą i przyrodą… dobrze jest wrócić do siebie, myśli zwolnić aż znikną unosząc ze sobą wszelki niepokój. Wtedy napływa z samego środka wyciszenie, oddech niesie mnie w zapomnienie o świecie. Ciepło przynosi ciału błogość rozluźnienia, obudzone zapomniane zmysły przemawiają. Serce tak spokojnie bije jak dzwon a jego dźwięk otwiera portal do krainy niemożliwego. Stąd krok do zaopiekowania się sobą, odpuszczenia muszę, powinnam, ciągłej walki. Wsłuchania się jak przyroda przekazuje co we mnie domaga się czułości i obecności pełnej wdzięczności. Przekazuje dobre rozwiązania napływając w miejsce puste, gdzie jest cisza. To czasem myśl, słowo, odczucie a czasem cały przekaz… kiedy odchodzę czując się spokojniejsza, pełna nadziei z poczuciem piękna rozkwitniętego w sobie znaczy odebrałam mądrość niesioną przez przyrodę.

Korzenie…

Widoki… skała Tireks i ryba… lubię jak przyroda używa symboli, by poruszyć we mnie coś istotnego.

 

Rośliny, jakże one mnie inspirują…

Jedna uwaga do wpisu “Głazy Krasnoludów

Skomentuj

