JAK DZIŚ MOGĘ UCZYNIĆ DZIEŃ PIĘKNYM?

JAK DZIŚ MOGĘ UCZYNIĆ DZIEŃ PIĘKNYM?

… afirmacja która działa, zrodziła się w mym sercu i ilekroć ją wypowiadałam pomagała mi podnieść nastrój i zmienić kierunek myśli.
PAMIĘTAJ ABY ŻYĆ, CZYNIĆ KAŻDY DZIEŃ PIĘKNYM DLA SWEGO SERCA KU RADOŚCI DUSZY, NAJLEPIEJ JAK UMIEM, SZCZERZE… NAJPROŚCIEJ NAJPIĘKNIEJ.
Kiedy patrzę w przeszłość tak było, można tworzyć nowe ścieżki neuronowe w sobie zmieniając myślenie dołączając do tego działanie. Może nie zawsze łatwe było wybranie nowej ścieżki, przebudowa sieci neuronowej była wyzwaniem a niekiedy było to łatwiejsze. Co jakiś czas przychodzi chwila zachęty do skierowania życia ku nowym ścieżkom, a tu był zastój, przyzwyczajenie do życia jakie się miało a tu zmiany się kłaniają. Czasem się ma lenia, skostniałe wzorce, lęki czy obawy.. one zatrzymują , jednak na dłuższą metę nie jest to dobre dla rozpędzonej duszy. Stoję przed wieloma nowymi ścieżkami, bardzo się broniłam. Potrzebuje się tak zorganizować by ogarnąć te tematy, więc zaczęłam od jednego, codziennie wracam do niego, utrwalam. Spisuję wszystkie swoje wiersze, teksty w formie książki. Może następny inny krok dołączę i znowu następny, powoli systematycznie aż poczuje że wszystkie linie świecą i dzieje się, nowe autostrady stworzone działają.
Dlatego żeby mi było łatwiej podjąć działanie pytam się Boga w sobie.
JAK DZIŚ MOGĘ UCZYNIĆ DZIEŃ PIĘKNYM? 🌞🌹💞🌹🌟😍😘
Rozpisałam się zainspirowana słowami Eli Elżbieta wróciłam w przeszłość , również do zajęć NlP gdzie tego się uczyłam, tworzenia dróg, nowych ścieżek neuronowych. I stanę się Bogiem w działu. Dziękuję 😘
Foto z netu

księga motyl szmaragd

Skomentuj

