Marzenia i Tworzenie

„Dreams” – Amr Ismail

Marzenia, są jak farby w których maczam pędzel malując obraz. Serca poruszenie przyciąga uwagę do koloru, który nanoszę na płótno smakując duszę tą wibracją. I tak pędzel miesza na białym płótnie kolory wyciągając z nich esencję, tworząc i kreując sercem. Smakuję życie przez marzenia i malowanie, ich barwne kreacje, różne tonacje, barw nasycenie, nowe linie i formy, przemieniając stare w nowe aż naradza się obraz pełen życia, który przemienić się może w następny, bo życie jest cudownie różnorodne. Serce poruszają dźwięki uczuć, wibracje barw przenikając wszystko, czas i przestrzeń, docierają do duszy odżywiając ją i odnawiając. Docierają do głębin nieznanych, lądów czekających odkrycia we mnie samej. Marzenia barwne, kolorowe niezwykłe a przecież z bieli i czerni się wyłaniają, przez życie towarzyszą a może i dalej wiodą aż znikną w świetle miłości w pustce, gdzie jest nic i wszystko. Przez marzenia pobudzające wyobraźnię jak kolorowe piękne motyle, jak zapach i barwy kwiatów, jak przyRody esencja do centrum swej Istoty zmierzam tworząc i kreując. Marzenia i Tworzenie a pomaga im Wyobraźnia, są mi bliskie, wiodą mnie ku sobie samej bo ułatwiają przenikanie granic i łagodne przyswajanie wiedzy. W nich mieszka Nadzieja i Miłość, z nich mogła narodzić się moja wiara na nowo. Dlatego malowanie, tworzenie inspirowane marzeniami jest dla mnie procesem, modlitwą serca, aktem tworzenia, rozmową ze Sobą i Bogiem oraz ciszą, w której wszystko może się zadziać i nic jednocześnie. Kiedy dotykam płótna życia pozwalam życiu dotykać mnie, gdzie bliskość pulsuje żywym odczuwaniem. Sercem otwieram się na dotyk Boga, który zmienia wszytko czym jestem, zmienia w to, kim jestem naprawdę a to, kim jestem nie muszę określać, samo się wyłania. A ja mogę spokojnie żyć jak umiem najlepiej 🙂 Anilalah Aneta Członka 30.09.2017

Ana w słońcu miejsce mocy patelnia 00260Biale płótno Malowanie , farby, pędzele w 011

Skomentuj

