Ciało i rozwój

Ana rozkłada ramiona na jachcie 8593

MOJE CIAŁO UCZY MNIE KOCHAĆ SAMĄ SIEBIE.
😍Bo ciało pokazuje mi jak mogę pięknie prawdziwie kochać siebie, poznawać od nowa, czuć się wolną i szczęśliwą plus saize, bardzo lubię te korpulentne kształty swoje, są kochane, pełne radości umiłowane.💚🌞
Przez pamięć w nim zawartą docierać do każdej cząstki pragnącej objęcia jej sercem i umiłowania, uwolnienia programu, zmiany kodów. Robię rezygnując z walki a wybierając pełnię zrozumienia dla siebie i wdzięczność za wszytko.
Łatwo było się sobą zachwycać, gdy ciało było młode i szczupłe, teraz kiedy w przeciągu kilku lat stało się pulchne, miękkie, zrobiło się ciężej i mniej komfortowo, te słowa nabierają głębokiego znaczenia dla mnie. I z miłością, wdzięcznością w sercu wszystko staje się możliwe na drodze z duchem, miłość i radość z tego jak siebie stworzyłam i jak mogę jeszcze stwarzać Pokochałam swoje ciało, zapragnęłam ukształtować je wedle potrzeb, zdrówko się o to prosi ale chce pozostać w rozmiarze plus saiz tylko mniejszym niż teraz. Takie mam pragnienie i duch mnie prowadzi, bo wielkość ciała to też znak rozwoju duchowego, musiałam przytyć, zmienić w środku co mogę , dojrzeć a teraz mogę będąc lżejsza na duszy i w sercu od ciężkich programów, zeszczupleć do mniejszego saiz. Wierzę, że to jest dobre, czuje to. 😍🌞💚

Ana rozwiany włos 502

Ana nieb chaber 525

4 uwagi do wpisu “Ciało i rozwój

Skomentuj

