Rocznica…

Ana lipa avata 332
Wstaw podpis

To było 9 lat temu,  wtedy pierwszy raz zarejestrowałam się na wordpressie zakładając bloga, była potem chwilowa  przerwa i zniknęły wpisy z kilku lat lecz odżyłam i nadal tworzyłam. Mija 9 lat,  zamykam pewien rozdział w życiu i zaczynam nowy,   to trwa,  okres przejściowy. Dziękuję Wszystkim,  którzy tu zaglądają, czytają mnie a przecież ostatnimi laty rzadko tu coś się pojawiało. Teraz jest inaczej, częściej dzielę się swoimi myślami i zdjęciami.

ana, ja , vedic Józefów, autr Alvea Tiferet

Pierwszy wpis dotyczył lipy, lipy rosnącej naszczycie Ślęży a potem były inne…  potem pisałam o swoich obrazach, mandalach i minerałach a potem różnie a teraz powracam do natury, do kwiatów i nie tylko…  wtedy chciałam też powiązać swoje przeżycia z innymi osobami, to była bardzo ciekawa i trudna lekcja, a teraz  cokolwiek będzie będzie tak jak ma być, bo piszę jak czuję wolna, z serca.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Życie jest piękne, słodkie i gorzkie, burzliwe i spokojne, wymarzone i niewymarzone, łagodne i ostre,  pełne miłości ale i trosk… Dziękuję za życie i każdy dzień który mnie doświadczał i uczył, sprawiał że poznawałam nowych ludzi i traciłam znajomości, życie bywało przewidywalne i bardzo zaskakujące, życie płynie więc pozostaje starać się uczyć być sobą i siebie najmocniej chcieć poznać najgłębiej. Te zmiany były widoczne a może i są w moich wpisach, choć tych pierwszych już nie ma.

DZIĘKUJĘ I JESTEM WDZIĘCZNA ❤

róża serce kwiat 09

 

3 uwagi do wpisu “Rocznica…

  1. Mam nadzieję, iż będzie Pani nadal tworzyć i dzielić się swoimi przeżyciami, jak i wewnętrznymi przemyśleniami, ponieważ wierzę, że ma Pani dużo wartościowych nauk oraz wniosków do przekazania
    Życzę Pani niezwykłych przygód w życiu, oczywiście tych pozytywnych

    1. Dziękuję, dzielę się swoimi odczuciami, tym co niesie doświadczenie i moje rozumienie, nie mogę powiedzieć że są to nauki, nie ale inspiracje dla kogoś bardziej pasuje. 🙂

Dodaj komentarz