Popłynąć, płynąć, płynący z.. muzyka Alya Schafer Fluyendo

Alya Schafer ” Fluyendo” 💗 Płynący
… płynący – z tym slowem nastąpiła intereakcja we mnie, to są słowa klucze, otwierają tajemnicze drzwi w moim domu, poruszają i wydobywają to, co chce się ujawnić, klucze do drzwi, które pomagają odkrywać własne prawdy.
Moje słowa są niezależne od tekstu piosenki, który poznałam dużo później z wujka Google 🙂
Popłynąć, płanąć, płynąca – w sercu mym to słowo budzi tyle pozytywnych odczuć…popłynąć w wodzie płynnie jak delfin, popłynąć ku przygodzie, popłynąć znaczy dla mnie też tyle co wzlecieć, popłynąć z nurtem życia, popłynąć ku Miłości z tym, co w sercu gra… popłynąć pozostawiając ograniczenia, nie te ludzkie dzikie niepochamowane, lecz te które pozwalają wzrosnąć świadomości i które uzdrawiają duszę, by mogła połączyć się z tym, co utraciła, z bycia prawdziwym Człowiekiem, nie mistrzem, aniołem, czy inną istotą, lecz Człowiekiem, w którym dusza połączona z tym utraciła, czystym duchem, może żyć Razem w jednym ciele połączeni w Jedno, we wszystkich wymiarach i czasoprzestrzeniach. To takie proste i takie niemożliwe i możliwe zarazem. Tak czuję.

Alya Schafer Flutendo

Temat ocean, płynąć są mi bliskie inne utwory

Od wielu lat słucham Neil H. Ocean Goddess, niezwykle mnie porusza

Dodaj komentarz